15 Ilustrasi Lucu Kehidupan Drama Daripada Wanita yang Tidak Seperti yang Dijangka

15 Ilustrasi Lucu Kehidupan Drama Daripada Wanita yang Tidak Seperti yang Dijangka Kehidupan wanita dan segala macam keseronokan memang menarik untuk dibincangkan. Tema itu diterima pakai oleh yang berasaskan California cantik artis, Clare Kayden Hines. Melalui akaun Instagram @kaydenhines, beliau dimuat naik kerja-kerja beliau berbakat melukis ilustrasi gaya hidup wanita dalam zaman Milenium.




Senario yang dicipta adalah begitu jujur dan sangat perwakilan masalah dan sedikit harapan wanita yang kadang-kadang tidak sesuai dengan realiti. Lihat, anda pasti dalam ngangguk itu dan ketawa.

15 Ilustrasi Lucu Kehidupan Drama Daripada Wanita yang Tidak Seperti yang Dijangka


Ilustrasi lucu kehidupan Drama 16 dari wanita yang tidak seperti yang dijangka Clare yang hobi melukis sejak zaman kanak-kanak, mengaku berasa senang hati apabila orang lain ketawa melihat gaya hidup mereka yang diwakili oleh gambar ilustrasi Bikin beliau. Anda juga boleh mengikuti Clare di fanpage di facebook.com/hellokaydenhines untuk melihat ciptaan lain.

1. ampaknya ada juga gaya hidup yang biasa di dalam Rahim dan di dunia nyata hari

2. cerita mahu tersenyum dan menimbulkan seorang artis cantik, tapi Kok ini tidak serupa seperti muka kan?

3. Mahunya selepas tidur basuh muka jadi cantik berkayak di iklan, tapi Kok pas ngaca kayak Gini?

4. Ugh, gak kerasa warna rambut udah kembali lagi ke awal. Waktu berlalu sangat cepat!

5. Udah Ngebayangin percutian ke Jepun mahu dapet selfie baik, tetapi sebenarnya bukan sahaja anda mempunyai rancangan itu!

6. Haduh, kesukaran minum 8 gelas air putih sehari! Tetapi jika minuman manis? Berapa gelas berada Okelah!

7. sudah semestinya 2 malam yang sudah tidur benar-benar! Tapi sebenarnya alat sentiasa berjaya membuat mata celik. Anda tidak?

8. peraturan-peraturan yang mesti dipatuhi untuk membeli-belah. Jangan apabila laper perut. Ia boleh menjadi satu gini berkayak!

9. cerita mahu bernyawa tema pergi hijau di rumah. Malah anak-anak gadis masa kini tidak berbuat demikian!


10. Niatnya hanya ingin mencuba salah satu sepotong Aja. Apakah kuasa yang ada di sini, sentiasa tidak yang kuat pemusnahan godaan untuk Ngabisin!

11. Siapakah ngalamin pasangan sama? Sabar, Ya!

12. sentiasa ada alasan untuk melambatkan ekoran, tetapi penggera yang telah ditetapkan dalam Semalem, terus Bunyi. Siapakah kayak Gini?

13. Jika anda terlupa untuk membuat alat solek yang pertama sebelum mandi, Ya di sini adalah kesempatan! Sherem Deh!


14. kadang-kadang, sesetengah kanak-kanak perempuan lebih suka untuk menonton di rumah dengan makanan ringan dan haiwan peliharaan dan bukannya pihak luar. Anda termasuk tidak?

15. ia adalah satu tabiat yang lucu anak ayam, senaman sekali yang baru


Referensi:
https://www.idntimes.com

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel